Hatályos: (2025.01.14.)Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kalu Creative Kft. által nyújtott szolgáltatásokra vonatkoznak, és szabályozzák a szolgáltatás igénybevételének feltételeit. A szolgáltatás megrendelésével a felhasználó elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit.
1. Szolgáltatás tartalma és elérhetősége
1.1. A szolgáltató online oktatási tartalmakat és tananyagokat biztosít, amelyeket digitális platformon keresztül érhetnek el a felhasználók.
1.2. A szolgáltatás aktuális tartalmát a vásárlás időpontjában meghatározott csomag tartalmazza.
1.3. A szolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, és a szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a tartalmat bármikor módosítsa vagy bővítse. A lényeges változásokról értesítést küldünk az előfizetőknek.
1.4. Bizonyos csomagok tartalma változatlan formában érhető el, amelyet a vásárlás során egyértelműen feltüntetünk.
2. Igénybevétel feltételei és korlátozások
2.1. A szolgáltatás kizárólag regisztrációval érhető el, amely során a felhasználó köteles pontos és valós adatokat megadni.
2.2. A szolgáltatás jogszerű felhasználásának érdekében tilos:
* A tartalom jogosulatlan másolása, megosztása vagy értékesítése.
* A szolgáltatás automatizált eszközökkel való elérése.
* Más felhasználók fiókjának jogosulatlan használata.
2.3. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szabályszegő felhasználók hozzáférését azonnali hatállyal felfüggessze vagy megszüntesse.
3. Felelősségvállalás és garanciák
3.1. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás folyamatosan elérhető legyen. Azonban előre nem látható technikai problémák vagy karbantartások esetén átmeneti leállások előfordulhatnak.
3.2. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás szüneteltetéséből vagy elérhetetlenségéből eredő közvetett károkért, ideértve, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot vagy adatvesztést.
3.3. A szolgáltató nem garantálja a tartalom minőségét vagy eredményességét a felhasználó egyéni céljainak elérésében.
4. Elállási jog és visszatérítés
A vásárló kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a digitális termékek értékesítése során az elállási jog gyakorlása eltér a fizikai termékek vásárlására vonatkozó szabályoktól, tekintettel a termék jellegére. Az alábbi feltételek irányadók:
4.1 A vásárlást követően a vásárló legfeljebb 24 órán belül megkapja a hozzáférést a SKOOL platformon keresztül az összes megvásárolt digitális tartalomhoz. A hozzáférési adatok kézbesítésével a vásárlónak lehetősége nyílik a digitális termék letöltésére vagy megtekintésére.
4.2 Elállási jogról való lemondás - A vásárló kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a digitális tartalomhoz való hozzáférés biztosítása az elállási időszakon belül megkezdődjön. A vásárló elismeri és elfogadja, hogy a hozzáférés aktiválásával – azaz a SKOOL platformra történő regisztrációval és a tartalom letöltésének megkezdésével – elveszíti az elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) m) pontja alapján. 4.3 Visszatérítés kizárása - Amennyiben a hozzáférés biztosításra került, az összes digitális tartalom letölthetővé válik, így a termék jellegéből adódóan visszatérítés nem lehetséges. A vásárlás véglegesítésével a vásárló elfogadja, hogy ezen feltételek teljesülése esetén a megvásárolt digitális tartalom ára nem téríthető vissza. 4.4 Tájékoztatási kötelezettség teljesítése - A vásárlás előtt a vásárlót egyértelműen és részletesen tájékoztattuk az elállási jog elvesztésének feltételeiről, valamint a digitális tartalom hozzáférésére vonatkozó szabályokról.
A vásárló a vásárlási folyamat során kifejezetten hozzájárulását adta az elállási jog elvesztéséhez, amely a vásárlás véglegesítésének feltétele volt. 4.5 Vitás kérdések - Amennyiben kérdése vagy problémája merül fel a vásárlással kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi e-mail címen: hello@kalu.io
5. Panaszkezelés és jogérvényesítés
5.1. A felhasználó a szolgáltatással kapcsolatos panaszait a hello@kalu.io e-mail-címen nyújthatja be.
5.2. A panaszok kivizsgálása a beérkezéstől számított 30 napon belül történik.
5.3. Ha a felhasználó elégedetlen a szolgáltató válaszával, jogában áll békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek elérhetősége a fogyasztóvédelmi hatóság honlapján található.
6. Adatkezelés és adatvédelem
6.1. A szolgáltató az adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezeli a felhasználók személyes adatait, ideértve a nevüket, e-mail-címüket és számlázási adataikat.
6.2. A fizetési tranzakciók a Stripe rendszerén keresztül történnek, amely biztonságos adatkezelést biztosít.
6.3. Az adatkezelési szabályzat részletesen elérhető a szolgáltató honlapján.
7. Promóciók és kedvezmények
7.1. Időszakos promóciók és kedvezmények kerülhetnek bevezetésre, amelyek feltételei a kampány időtartama alatt kerülnek közzétételre.
7.2. A promóciók nem vonhatók össze más kedvezményekkel, kivéve, ha azt kifejezetten jelezzük.
8. Szerzői jog és felhasználási feltételek
8.1. A szolgáltatás keretében közzétett valamennyi tananyag, videó, szöveges tartalom és egyéb képzési anyag a Kalu Creative Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) kizárólagos tulajdonát, illetve jogtulajdonosait illeti meg.
8.2. A felhasználónak kizárólagos joga van a megvásárolt, saját fiókján keresztül elérhető tartalmak személyes, üzleti felhasználásához. A tartalmak bármely formában történő jogosulatlan másolása, terjesztése, továbbértékesítése, vagy harmadik fél számára hozzáférhetővé tétele szigorúan tilos.
8.3. A felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben harmadik személy részére engedélyezi a tartalomhoz való hozzáférést, úgy a Szolgáltató jogosult a felhasználó hozzáférését felfüggeszteni vagy megszüntetni, továbbá jogi úton érvényesítheti szerzői jogait.
9. Előfizetés időtartama és hozzáférés
9.1. Az oktatási anyagokhoz való hozzáférés időtartama a megvásárolt csomag típusától függ, amelyet a vásárlás során egyértelműen feltüntetünk (pl. egyszeri díj, előfizetés vagy határozott idejű kurzus).
9.2. A Szolgáltató jogosult karbantartás vagy fejlesztés céljából a rendszert időszakosan korlátozni vagy leállítani, és mindent megtesz annak érdekében, hogy erről előzetesen értesítse a felhasználókat.
9.3. Ha a hozzáférés egy meghatározott előfizetési időszakra szól (pl. havi vagy éves előfizetés), a felhasználó köteles a fizetést határidőben teljesíteni. A késedelmes fizetés vagy elmaradás esetén a Szolgáltató jogosult azonnal korlátozni a hozzáférést.
10. Eredményességre vonatkozó kizáró nyilatkozat
10.1. A Szolgáltató oktatási és képzési anyagai kizárólag tájékoztató és ismeretbővítő célt szolgálnak.
10.2. A felhasználó tudomásul veszi, hogy a képzésben tanultak alkalmazása számos külső tényező függvénye (például piaci körülmények, felhasználó szakmai hozzáértése, ráfordított idő, stb.), ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen elmaradó várt eredményekért, bevételért vagy haszonért.
11. Közösségi szabályok és moderálás
11.1. A szolgáltatás részeként (például zárt Facebook-csoport, Slack-csatorna, fórum) biztosított közösségi platformokon a felhasználó köteles kulturáltan és a hatályos jogszabályoknak megfelelően kommunikálni.
11.2. A trágár, másokat sértő, illetve jogsértő tartalmú bejegyzéseket a Szolgáltató eltávolíthatja, és indokolt esetben megszüntetheti a felhasználó hozzáférését a közösségi platformhoz.
11.3. A felhasználó a közösségi platformokon tilos reklámtevékenységet végezzen anélkül, hogy erre a Szolgáltató külön, írásos engedélyt adna.
12. Fizetési feltételek, számlázás
12.1. A fizetés a Szolgáltató által a weboldalon megjelölt módokon történhet (pl. bankkártya, Stripe, PayPal, átutalás).
12.2. A szolgáltatás díjának kiegyenlítését követően a Szolgáltató elektronikusan állítja ki a számlát, amelyet a felhasználó e-mailben kap meg, vagy letölthet a saját fiókjából.
12.3. A felhasználó felelős azért, hogy a számlázási adatok helyesen legyenek megadva.
13. Felelősség korlátozása (force majeure)
13.1. A Szolgáltató nem felel az olyan, rajta kívül álló események okozta károkért, amelyek elháríthatatlan külső okból (vis maior) következnek be (ide tartozhatnak például természeti katasztrófák, háborús események, általános internet-kimaradások, szolgáltatói hibák stb.).
14. Hírlevél és marketing
14.1. A felhasználó a regisztráció során hozzájárulhat ahhoz, hogy a Szolgáltató marketing célú hírleveleket küldjön neki.
14.2. A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevelekről az e-mailben található „Leiratkozás” linkre kattintva.
15. Záró rendelkezések
15.1. A jelen ÁSZF-re a Magyarországon hatályos jogszabályok az irányadók.
8.2. Az ÁSZF módosításának jogát a szolgáltató fenntartja. A változásokról a felhasználókat legalább 15 nappal előre értesítjük.
8.3. Ha a jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelennek minősül, az nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét.
Kapcsolatfelvétel:
E-mail: hello@kalu.io
Cím: 1025 Budapest, Szeréna út 39. 1. ép. 1. em. 4. ajtó